Subject: Palume teie arvamust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 13 Aug 2024 15:54:48 +0300

Tere!

Jõelähtme Vallavalitsus menetleb praegu ehitusteatist nr 2411201/19506 
aadressile Harju maakond, Jõelähtme vald, Haljava küla, Sepa (üksikelamu) ja 
soovib teie arvamust eelnõule.

Arvamuse avalduse kutse põhjus: taotluses märgitud kinnisasjaga piirneva 
kinnisasja omanik (alus EhS § 42 lg 6)

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27075800>  (menetlus nr: 
444005), määrake omalt poolt arvamuse avalduse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 23.08.2024 (k.a). Pärast selle tähtaja 
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Jõelähtme Vallavalitsus) või menetleja (MART POPS) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister